Post by sinconorisu on Feb 23, 2022 3:06:26 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hitmasters ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hitmasters IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder flere primogems ▞▞▞
▞▞▞ Hitmasters 2022 version ▞▞▞
Det er et godt spil, det er det virkelig, men det, der holder det tilbage, er det uudholdelige antal annoncer. Efter hver 3 trin får du en annonce, og hvis du skal genstarte en fase, skal du se en annonce så snart den er overstået. Der er også nogle annoncer, der bare spiller for evigt, hvilket får spillet til at blive lukket og genåbnet for at spille det samme niveau igen.
Elsker det
Jeg får annoncer, men virkelig? 1 hvert 10. sekund (hvor jeg kunne lave sjov.)? Spillet kan næsten ikke kaldes et spil. Der er mere udfordring i en gåsimulator end dette. Størstedelen af min tid brugte på at se dumme annoncer for andre spil. Hvis nogen læser dette, så er det eneste, jeg kan sige, spild ikke din tid. Download et andet spil, spil med en lommeregner, se noget maling tørre, eller få en rodbehandling uden smertestillende medicin. Helt ærligt, alt er bedre end dette "spil".
Denne app kan du hygge dig i timevis
Jeg bedømte den til en firestjerne, fordi der er alt for mange annoncer, udover at den er fantastisk, og den bliver ved med at genstarte de samme niveauer
Generelt godt spil. Bare en masse annoncer.Godt spil som annoncerne, alt hvad jeg har at sige
Du drukner i annoncer, og det er intet som reklamen.
Godt gameplay og sjovt. Men annoncerne er frustrerende. De spiller under niveauer, vil ikke spille for at tjene genstande, når de tilbydes. Jeg forsøgte at anmelde i appen og blev afbrudt 3 gange af annoncer. Hvis det ikke var fordi annoncerne var en smerte, som de er, ville dette spil blive vurderet meget højere.
Jeg elsker det, det eneste der er galt er, når jeg vil lave en annonce for at få en person, og den siger, at der ikke er nogen tilgængelig annonce, og alt det giver mig er annoncer
Spillet kan ikke spilles. Efter sidste opdatering fryser spillet og går ned uden nogensinde at kunne klikke på afspil. Det gør det med det samme, når spillet er indlæst
Dette er langt den værste app, jeg nogensinde har downloadet. De afspiller annoncer hvert 3. minut, der forsøger at narre for at downloade dem. Denne app er kun designet til at få penge fra forældre, når de lader deres unge barn bruge deres telefon. Gid jeg kunne give 0 stjerner. Denne app forsøger bare at vildlede dig til at tage dine penge.
Hitmasters Akcija ycs
Falsk reklame og annoncespam som en sindssyg. Spillet er super enkelt og hurtigt at afvery *friendly* personte, mens 30 sekunders annoncer fylder størstedelen af spillet. Udover at være forpligtet til at se annoncer for at få oplåsninger "gratis"
Det er sjovt, men afspiller en annonce hvert tiende sekund for de syv dødssynder videospil. Jeg kunne ikke engang give en anmeldelse i spillet, fordi hver gang jeg skriver, dukker annoncen op og sletter det, jeg skrev, også hvis du bevery *friendly* personter dig for at se en annonce for belønningen står der, at der ikke er nogen tilgængelige annoncer, så afspiller den en annonce og giver dig ingen belønning
For mand tilføjer og meget lidt sjov er det for nemt. Den anden ting er, at tilføjelsen, jeg så for at få dette spil, ikke engang er det samme spil. Falsk reklame
Dette spil var sjovt, jeg vil ikke lyve. Det var sjovt nok, hvor jeg havde 52 "skind" og så mange våben, hvor de blev ved med at tilbyde mig de samme våben dag efter dag, som jeg ikke havde, men jeg er ked af det nu, og jeg vil aldrig spille det igen . Jeg nåede omkring niveau 153 for haglgeværer, indtil spillet gik og styrtede ned på mig, og jeg spillede dette spil i det mindste hver dag, fordi det var sjovt og spilder tid. Men det gik ned, jeg afinstallerede og geninstallerede det igen. Alt, hvad jeg tjente, er væk. Alt. Vil ikke spille
Kedelig 1-årig baby kan gøre dette uden at miste
Hitmasters Märulimängud nhrb
Ikke et dårligt spil, det bliver virkelig kedeligt til sidst efter at have fuldført alle våbnene, det vil være sjovt, hvis de tilføjer flere niveauer til det
Hitmasters Ação oop
For mange annoncer, nogle spiller midt i spillet og nogle spiller, hvis du holder pause et sekund
Fint spil vis man keder sig men er ikke mere end tre stjerner vær
Sjov
Fruit Funny Blocks: வேடிக்கையான பழ தொகுதி புதிர் phc
Alt i alt er dette spil sjovt og værd at downloade. Der er dog et par ting, som jeg har bemærket, som frustrerer mig lidt, når det kommer til gameplay. For det første, når du kommer langt nok på niveauerne (jeg er omkring 70 for haglgeværet og rikochetten), begynder de at gentage sig. Jeg er ikke sikker på, om dette er bevidst, eller om det bare er udviklerne, der er dovne. For det andet er tyngdekraftpistolen og syrekastningsdelens fysik noget ødelagt. Begge skal være mere bevery *friendly* personsomme med deres handlinger.
Det er et godt spil, men det bliver ved med at ikke give mig min nøglebelønning fra videoer. Jeg ser annoncerne og så ingenting. Det samme sker med roulettehjulet ... Ingen vigtige belønninger ... Lidt skuffende ... Men fortsæt med at arbejde på appen. Du skal nok snart finde ud af det.
Det var ikke som den gamle annonce, men nu viser den den rigtige, men den er stadig cool
Sjovt spil. Grafix er ikke dårlige. De tilfældige annoncer, der afbryder spillet, mens du trykker på skærmen, er forfærdelige. Kom med det gutter og gør det rigtigt, eller lad være med at gøre det. Påtrængende annoncer er et STORT UNIVERSELT TEGN TIL AFINSTALLER!!
Ekstremt annoncetung. Afvery *friendly* person et niveau? Ad. Mislykkes et niveau? Ad. Vil du have en opgradering? Ad. Chill på annoncerne. Jeg er klar over, at det er en måde at tjene penge på, men det er latterligt at prøve at blive millionær af det med så mange annoncer.
jeg går
Et ret intetsigende og generisk mobilspil, der ikke rigtig tilføjer noget nyt. Har en masse annoncer og et abonnementssystem, der giver skind, penge hver dag og deaktiverer annoncer, men koster $8,50 pr. UGE. SOM HVAD?!?! Hvem skal betale det for et så intetsigende spil med en overbrugt idé
Sejt
Til mange tilføjer! Sjovt spil altså
Jeg ville ærligt have givet dette spil 5 stjerner, hvis det ikke var for annoncer, der dukkede op midt i niveauerne. Afinstalleret!
Sjovt i starten, men blev gentagne lidt hurtigt, var for lette, og AWAY for mange annoncer. Midt i et niveau? Ad. Lige færdig med en annonce for en bonus? Her er en anden. Bevery *friendly* personter du at springe en bonus over? Ærgerligt, her er alligevel en annonce. Mere niveaudiversitet og MEGET færre annoncer ville være fantastisk.
Et anstændigt spil, men der er ingen måde at overføre data fra en gammel enhed til en ny.
Masser af annoncer, medmindre du deaktiverer wifi. Anstændig grafik og gameplay, dog meget gentagne.
Det ville være bedre hvis der var flere baner og det ikke bare var de samme igen og igen.Pæn
det var sikkert sjovt i et øjeblik, men når først de cringy Fortnite-danse dukkede op, og de ustoppelige annoncer og det samme f-ing-niveau hver gang, blev det gammelt og uspilleligt, ligesom alle andre af deres spil.